long time, no see.

Praktiken har ju börjat och jag har knappt någon fritid alls.. Åkte hemifrån klockan sju måndag, tisdag och onsdag och var hemma vid sex, halv sju. Idag åkte jag hemifrån två och var hemma typ elva, för mammi hämtade mig, imorgon lär jag väl vara hemma vid tolv. Det är sådär på praktiken, kan erkänna att jag saknar faktiskt skolan, mycket lugnare, kortare dagar, roligare folk, på Ulla är det mest dryga människor som jobbar, bara så ni vet det, hehe. Aja, det kanske blir bättre allt efter tiden går.. En vecka kvar, sen är det ju iafl lov, jippie. Åker på kryssning på fredag, mysig start på lovet, önskar bara att lovet va lite längre, kommer säkert inte göra ett skit, bara sova och njuta av ledigheten. Nu ska jag iafl gå och lägga mig, för jag är jättetrött och sliten, långa dagar you know. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback