the day i was born

hello! nu sitter jag på in engelskalektion, rätt kul faktiskt. vi ska hitta massa fakta om det året vi är födda och våra namn, typ vad som hände i tv-världen det året, någonting i historian som var aktuellt, vad våra namn betyder osv.. vet inte riktigt vad vi ska göra med informationen men det får jag väl ta reda på senare.. igår tränade jag inte heller, trots att jag var grymt sugen.. har inte kännt mig frisk på hur länge som helst, så jag stod över, men på måndag, då jävlar ska jag, no matter what!! efter skolan idag ska jag ner til centrum och köpa en present till min syster som fyller 18 imrogon, tror jag ska köpa en bok som hon jättejättejättegärna ville ha, hihi får se.. nu ska jag ialf fortsätta med mitt arbete, som där denhär bilden ska in i..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosar!/Kramiz

2008-12-31 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback