äntligen helg

Vi hade bara en lektion i skolan idag, skönt. Slutade vid tio, så jag, jennifer och sofie åkte ner till centrum och käkade, blev min frukost och kollade runt lite. Sen tog jag bussen till huset och mötte mamma, blev av med studsmattan och rastgården. Så tog vi med oss massa böcker hem, ställde in dom och åkte ned till centrum igen. Jag köpte silvershampoo, en bikini och mamma köpte lite kläder. Nu sitter jag hemma, har precis ätit. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske spela fotboll med några, chilla galet hemma eller träffa några andra. We'll see about that. Snart ska jag ta med mig hunden på en prommis i de fina vårvärdet och spana in våran nya granne.

Kommentarer
Postat av: V A N E S S A

haha hur är grannen då? :)

Postat av: V A N E S S A

haha okej :)

2009-04-25 @ 21:55:01
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback