I love våren

Imorse vaknade jag vid elva och tyckte de var dags att gå upp. Man kan ju inte vända på dygnet helt bara för att de är lov, för på måndag börjar ju skolan igen... Jag åt allafall frukost, plattade håret och gick sedan ut på en prommis i de fina vårvädret. Jag gick först runt i hela smedby för att bli lite bekant med omgivningen, sen gick jag ner till infra och påvägen tillbaka tog jag tid, cirka hur länge de skulle ta att gå till skolan, de tog 20 minuter, perfekt morgonprommenad. Sammanlagt har jag då gått idag, nästan 1 timme, 40 minuter. Skönt!
Nu ska jag sätta på Bridget Jones' Dagbok, äta lite sallad och vänta på att mamma ska vakna, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Godkväll!

Haft en bra dag?

härligt med promenad, de tog ja åxå imorse :)



planer för kvällen?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback