"när man alltid faller in i känslan av att inte räcka till"

Dagen började i katastrof! Engelskanationella sumpade jag totalt, kunde inte sluta tänka, kunde inte skriva, kunde inte koncentrera mig, de gick helt enkelt inte. Men screw it, för jag har världens bästa lärare. Efter nationella tänkte jag nästan gå hem, men vad skulle jag hem och göra, deppa? nej tack, så jag stannade kvar.
När dagen var slut cyklade jag och jennifer hem till henne och hämtade lite grejer till hennes cykel, sen cyklade jag med henne till robin och sen hem. Hemma hade mamma börjat städa, så jag hjälpte till. Vid sex kom fia och jocke hit och åt middag, jättetrevligt. Nu har jag precis kommit in från att ha cyklat igen, den här gången med ronja. Vi cyklade härifrån hem till pappa, ner till infra city och satt och pratade om allt från himmel till jord, sen hem. Och nu sitter jag här, ska strax sova, tidig morgon imorgon....


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Det börjar bli bättre..Härlig bild..

Postat av: Louise

Varför gick inte nationella någe bra då? :(

hoppas din dag idag varit bättre.

2009-04-29 @ 12:04:51
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback