could be better

Herregud.. jag är sjuk, kan inte blir sjukare nu, pallarinte förfan! De låter som att jag drack på tok förmycket whisky igår för jag har världens groggyröst (eller ingen röst alls kanske man ska kalla de), men jag drack inte en droppe. Wey...

Jag försökte skriva ett blogginlägg igår från min mobil, men av någon konstig anledning försvann de, så de blev inget. Vi var iallafall hos Jonas, trevligt, trevligt.. De hände väl inte sådär påtok för mycket, men de var bara skönt, för jag skulle aldrig pallat annars.. Efter de drog jag, Sofie och Jennifer till nån Salle som bodde typ precis där och träffade Robin och Robin typ, haha.. Idag ska jag chilla galet, tänkte åka ner till centrum och leta vårjacka, får se hur de blir med den saken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jadå :) men har du gjrot idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback