.

Fan vad det är skönt med helg, jag älskare!
Igår efter skolan åkte vi först till stalands möbler, sen till mio och sedan till ikea. Med oss hem fick vi massa fint porslin, lite handdukar, hur mycket ljus som helst, en lampa och ett köks bord. Men inte nog med det, vi köpte även en soffa som kommer på tisdag, huuur fin som helst, kommer bli min nya sovplats. Hur som haver, när vi kom hem på kvällen åkte jag direkt iväg till jennifer, där vare chill med lite folk, Angelina, samir, pierre, robin och självklart jempan själv. Vid tolv skulle dom ut på krogen, så jag som inte har åldern inne, fick åka hem. KUL!
Idag har jag massor planerat, ska duscha och tvätta håret, städa lite på mitt rum, dammsuga lägenheten och baka cocosbollar för ikväll blire kräftskiva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback