servering

Vaknade imorse och mådde hyffsat, så jag gick till skolan.. Vi dukade upp våra bord på en halvtimme, gjorde iordning våra stationer och vek servetter. Eftersom jag har mvg i servettvikning, ha ha, tog jag mig äran att lära två treor hur man gjorde en vikning. Till lunch fick vi isterband, euw! Blev en energidryck istället.. Under lunchen fick vi hyffsat mycket gäster. Ett av mina bord beställde en filé mingon, vilket serveras från ett fat på sidan. Jag var nervös för ingenting, de gick strålande. Men jag fick anstränga mig mycket, vågade knappt andas för att jag inte ville snora i henne öra, haha. Annars gick allting som planerat, fick 57 kronor i dricks och min lärare var nöjd, couldn't be better!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback