de ena leder till de andra

Tillbaka till skolan... Men det känns inte så farligt iallafall, eller vissa saker är ju jobbigt, men i jämförelse att gå upp sex, för att åka sju, vara framme halv nio, börja nio, every day, då är allt skönt kan jag lova! Några ändringar på schemat har tillkommit, både bra och dåligt, mest dåligt om jag ska vara ärlig.
Trots att jag är sjuk har jag klarat mig igenom två skoldagar, så borde inte ha några problem med morgondagen heller, om jag inte har feber imorgonbitti vill säga.. Jag dricker på tok för lite för att jag har ont i halsen så de gör ont att svälja, så jag har galet torra läppar och inget jävla läppmojj funkar, tror jag blir galen, de tackar vi för...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. okej, krya på dej! kom nyss hem från träningen så ska bara ta det lugnt :)

aha, bra, haha :)

Postat av: louise

Starkt av dig o vara i skolan trotts att du är sjuk :)

Krya på dig!

2009-01-09 @ 10:49:27
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback