lektionstorka

1.Var var du för en timme sedan? tio, lektionen började så i klassrummet
2. Vem blir din nästa kyss? you never know, hehe
3. Kysser du många människor? såklart...
4. Har du på dig strumpor just nu? aa, ett par gråa 
5. När var senaste gången du var utanför landets gränser? för några månader sedan, åkte färja
6. Har du varit på bio inom de senaste fem dagarna? nope
7. Vad har du på dig just nu? strumpbyxor, klänning, skor, mössa och jacka 
8. Vad var det senaste du åt? strepsils
9. Vem var den senaste personen som du pratade med i telefon? Tove
10. Har du något husdjur? en hund, hoppas på valpar
11. Om du fick vara var du ville just nu, var skulle du vilja vara? Cypern
12. Saknar du någon? jag saknar alldeles för många..
13. Vad vet du om framtiden? öh, inte mycket..
14. Har du på dig någon parfym eller doft just nu? dior, poir poison, tror jag..
15. Har du en tan?  brun utan sol (a)
16. Senaste personen som fick dig att gråta? kommer inte ihåg, säkert mamma, hihi..
17. Vad är du på för humör just nu? trött, sjuk, lat, vill gå hem..
18. Hur gammal är du? 17
19. Vem vill du träffa just nu? Sofie Malmström, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. så lite så :) jag tränar sprint :) men ska du göra idag då?

Postat av: Sofie

ihii , jag fick vara med på ett hörn :D

2009-01-09 @ 23:58:14
Postat av: Anonym

hihi, aaaa det fick du sötis (a) pusspårej

2009-01-10 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback