nice to be back..

eller ja, de va de iallafall i början.. tills jag blev trött. Imorse hade vi whiskyprovning, groggymorgon! haha, nej men de va så äckligt, så jag drack typ ingenting. Ingen drack någonting. Efter lunch hade vi konditori, där alla fick en uppgift var att göra. Jag gjorde cream brulée eller hur de nu stavas, hihi. Så nu luktar jag vanilj om fingrarna, ganska gott faktiskt.
Snart kommer pappa och hämtar mig, ska iväg och kolla på träningen.. känner mig inte riktigt frisk än för att börja träna. På onsdag är de match, så vi får se om jag över huvud taget får spela eftersom jag har varit sjuk en längre tid, men jag hoppas på de och att jag mår bra!

Kommentarer
Postat av: My

Vad skönt för dig då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback