200901132139

Idag har mitt humör varit galet upp och ner.. klockan nio idag började engelskan, typ två timmar. Först gjorde vi ett papper med luckor där man skulle fylla i ordet, basicgrejer, efter de skulle vi skriva ett brev till någon, jag skrev till mamma, då var jag på ganska dåligt humör, så jag skrev efter humöret, min lärare kommer få en chock när han läser, inte likt mig alls att skriva så.. På naturkunskapen gjorde vi instuderingsfrågor till provet nästa vecka och sista lektionen var idrott. Vi körde typ styrketräning, och även om jag inte körde så seriöst var de skitjobbigt.. Nu har jag precis varit nere hos läkarn för att kolla om jag har öroninflammation, men de hade jag inte, men jag behövde örondroppar, för de va något litet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback