.

jag lovade ju att skriva mer om mitt år, bättre sent än aldrig.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

OM JAG GJORDE!


2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag tror inte jag hade några, tråkigt nog!


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nope


4. Dog någon som stod dig nära?

nej, turligen inte!


5.Vilka länder besökte du?

bulgarien och finland

6. Mest efterlängtade möte?

morfar, från thailand every year..


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

mer sol och mer fritid


8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

ehm, många.. kommer minnas det mesta från sommaren och de mesta från hela december.


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Bulgarien, I'll be back! även gotland och den lilla tiden jag ängnade åt mina vänner


10. Vad var din största framgång 2008?

ehm, no idea!


11. Största misslyckandet?

mpnga misslyckanden

12. Största misstaget?
You don't need to know..


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

haha, har varit på akuten många gånger..


14. Bästa köpet?

köp och köp, mamma köpte, hihi! min tv

15. Träffat någon kändis?

Pelle (kock)


16. Vad spenderade du mest pengar på?

kläder och skor


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

blir glad för så lite, så mycket gjorde mig glad


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

I kissed a girl, hot and cold


19. Har någon du känner tagit körkort?

nej, ingen faktiskt


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

ungefär lika som åren innan


21. Vad önskar du att du gjort mer?

haft mer tid till att umgås med vänner och solat mer


22. Vad önskar du att du gjort mindre?

spillt tid på ingenting


23. Hur tillbringade du julen?

mamma, pappa, ronja och hunden <3


24. Blev du kär i år?

nope..


25. Hur många one night stands?

ehm...


26. Favoritprogram på TV?

Gossip girl, one three hill och 90210.


27. Bästa boken du läste i år?

jag läser aldrig, har inte läst en helt bok i år.


28. Största musikaliska upptäckten?

hm, ingen aning..


29. Något du önskade dig och fick?

önskade mig bara pengar, fick de och lite till..


30. Något du önskade dig men inte fick?

nope


31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

hade praktik, tränade och åt middag hemma, sen sov jag. 


32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

om de hade varit mycket snö på julen


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

haha, som alla andra år..


34. Vad fick dig att må bra?

att folk bryr sig


35. Läskigaste upplevelse?

hm, måste tänka..


36. Äckligaste upplevelse?

men euw, få mig inte att tänka..


37. Årets fest?

många bra, många mindre bra..


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

min praktik på Ulla Winbladh!


39. När var du mest nervös?

ingen aning..


40. Där du tillbringat flest helger?

hemma hos karl eller hemma hos mig, i början av året


41. Vad fick dig att må dåligt?

de jag minst anade


42. Hur kommer nyårsafton spenderas?
med jordens finaste människa.


43. Vem saknar du?

många..


44. De bästa nya människorna du träffade?

lärde känna många underbara


45. Ditt mål för 2009?

jag har inga mål, ta allting i sin egen takt, inte stressa..


46. Vad längtar du till år 2009?

ser galet mycket fram mot sommaren, även innan sommaren då jag och mamma forhoppningsvis ska resa utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback