.

22 sanningar

jag skulle aldrig överleva utan tandtråd
jag har en älg (ett gossedjur) som jag inte har sovit utan sedan jag fick de
jag låser alltid dörren efter mig, vart jag än är
jag är beroende av tuggummi, har de alltid med mig
jag är rädd för de mesta
jag tål inte folk med dubbelmoral
jag älskar skor
Mikael Persbrandt är min stora passion
jag dricker alltid en kopp te, varje dag
jag är sjukt rädd för att flyga
om de är sport på tv'n sitter jag fastklistrad
jag gillar inte huset vi bor i, skulle gärna byta ut de
jag skickar minst 100 sms varje dag
jag älskar att titta på matlagningsprogram
jag tycker att Johan Palm från idol är töntig, men jag gillare
jag drömmer ofta om saker som har hänt, eller som jag vet kommer hända
hemma bär jag oftast mjukiskläder
jag solar minst en gång i veckan
jag sa förut att jag aldrig skulle skaffa facebook, you got me!
om jag skulle köpa en ask läkerol, skulle den va slut 10 minuter senare
jag är mycket tävlingsinriktid, även en dålig förlorare
jag kollar nästan alltid på one three hill 16.10 varje dag

Kommentarer
Postat av: My

den sista sanningen har vi gemensamt ;p

Postat av: my

hihi, fan vad najs :D hihi, de är bra (a)

2009-02-03 @ 20:17:48
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback