klantfia

Idag har det inte varit min dag, jag har gjort bort mig BIG TIME! På jobbet var jag hur klumpig som helst, jag gick in i stolar hela tiden och massor av annat, men värst av allt råkade jag spilla nån jävla sås på en jävla kärring, hoppsan.. hehe! Påvägen hem fuckade min mobil ur och nu ska den jäveln in på lagning igen, en vecka efter att den kommit tillbaka... Nu när jag skulle färga håret, så ringde det i min mobil (min gamla eftersom pappa har den andra) och när jag skulle lägga på så tappade jag mobilen först på handfatskanten och ner på golvet, så den gick i tusen bitar typ.. men den funkar ju iafl, tur det... aja, vad väntar här näst?

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tack

jo du då ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback