mikael persbrandt

Asså jag orkar verkligen inte blogga, för vårat internet här i väsby är HELT VÄDRELÖST! Det är skitsegt och ibland funkar det inte alls.. Ikväll var vi iallafall hos paulsson, hyffsat trevligt, bättre än hemma ensam. Mamma är ute med världens bästa kicki, hoppas hon tar hand om henne. Jag ska gå och lägga mig snart, ska bara tvätta bort mitt smink (som nästan har försvunnit), men aaaaaja, måste kolla så alla kommit hem först! Om några timmar kommer jennifer hem, fyfan vad bäst! Nu börjar vårt sommarlov, hihi... jobb i helgen, men aja jag klarar mig! Sov som en gud, det kommer jag göra. Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa, men är på bättrings vägarna nu ;D

hur ere sj? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback