persbrandt är min passion

Gårdagen på wira var great, jätteskönt att komma bort en sväng hemmifrån, även om de inte varade så länge. Spelen var bra, jag hade ju inget att jämnföra med som typ ALLA andra, haha, men jag gillare iafl. Idag har jag inte gjort så mycket. Vi hämtade upp jensa på st göran och körde hem honom, åkte förbi vivi och kollade på lite gamla bilder, askul, lägger upp dom imorgon! Kvällen tillbringade jag hemma hos jennifer och robin, vi kollade på beck och chillade. Nu är jag hemma, ska lägga mig och kolla på någon film och sen somna, hihi. Natti!

  

Kommentarer
Postat av: josefina

Han är grym men manhar ju en viss bild av han i beckfilmerna men tydligen är han lika dan privat Haha

Postat av: Bella

Han är grym skådis!! puss på han!

2009-07-08 @ 16:46:05
URL: http://bellablogg.se
Postat av: ammanda

Hejhej eftersom det är så många som vill att jag ska designa deras bloggar så nu har jag en designutlottning i min blogg, skulle vara jättekul om du ville vara med! =D

kraam

2009-07-08 @ 20:10:06
URL: http://amandabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback