give me a break

Arbete på arbete på arbete. Aa, ni hajjar! Jag orkar inte... Jag har fortfarande ett x antal arbeten som jag inte är färdig med som ska in innan fredag. Och idag fick jag ett nytt. Eller jag fick ju välja själv om jag ville göra det och jag ville det även fast jag kanske borde prioritera annat före. Jag ska hur som helst skriva en uppsats om Hälsa & träning för att höja mitt betyg till MVG i idrott. De ni, trodde ni inte om mig, hehe.
Ska iväg till huset och fixa lite om en stund, när jag kommer hem igen är det plugg som gäller, hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Bella

Okeej åhh jag måste shopppa bikini ;D

Postat av: antonia

svar: meeee tooo :D

2009-06-09 @ 14:05:30
URL: http://aletto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback