solfrossa..

Gårdagen var typ awesome, härligt. De är så jävla härligt att bara vara ute, njuta och ta det lugnt, jag gillare. Som jag skrev tillbringade vi kvällen nere vid sjudargårdsbadet eller vare nu heter, haha.. sen gick vi upp til marcus en sväng. Jag, jeppe och sofie var hemma hos sofie strax efter halv tre(?), så vi somnade väl strax efter. Runt tio gick vi därifrån och tog tåget hem. När jag kom hem blev det nästan bara vända och sen gick jag och mamma till ekebobadet, som ligger typ 3 minuter från oss. Så där låg vi några timmar och brände oss. Vid halv fyra hämtade vi upp frida och åkte till barkarby och skulle shoppa, men ingen fick med sig någonting, haha. Nu ska och smörja in mig, sen ska jag och min solfrossa gå och lägga oss för imorgon väntar ännu en dag med sol, adjöss mina möss. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback