stress

Igår gjorde jag klart mitt arbete, skitskönt. En sak mindre att tänka på, hehe! Idag vaknade jag mes svinont i halsen, men det börjar avta lite nu, jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen. Idag är vi lediga, så jag ska in till stan med sofie, rickard och evelina och leta present till jennifer eftersom vi ska dit imorgon kväll, hihi. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, får väl se vad jag hittar på. När jag kommer hem ska jag plugga galet och sen får vi se om jag hinner träna. Jag har egentligen inte tid att sitta här, jag måste platta håret (vilket kasnske är helt ondöigt eftersom de regnar, hehe), jag måste sminka mig, ut med hunden och jaaaa, vad mer hinner jag?


Kommentarer
Postat av: antonia

svar: haha, gör så ;D

Postat av: Bella

Det ska jag göra :) Händer idag då? :D

2009-06-10 @ 14:46:41
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

Okeej vad skönt att få det gjort. jag är med min kompis. Nyss varit och solat ;)

2009-06-10 @ 19:34:05
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback