2 mars

Jag höll på och färgade mitt hår på tok för länge igår, kom inte i säng förrän vid halv två, sen låg jag och läste till två, dumt nog av mig, men jag kunde inte lägga ifrån mig boken, de var så spännande! Aja, de resulterade ju i att jag bara sov 5 timmar, så jag kommer vara ganska trött idag. Nu har iallafall min älskling kommit hem, så jag hopas att jag får träffa honom senare, om han inte har feber! Jag ska iallafall undvika att blir sjukare, för jag har inte tillfrisknat helt än. De är sjukt, har varit sjuk typ varrannan veckan (om inte mer) sedan innan jul... pallar verklgen inte, de är fööööör mycket!
Skolan börjar halv tio med dryck, sen lunch och efter lunch är de konditori, hoppas vi får göra något roligt, hihi. Nu måste jag sminka mig, min buss går om 36 min...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback