25 mars

Nu är jag i skolan igen.. de är nästan bara då jag tar mig tid att skriva, dels för att de är sååå tråkigt på dom här lektionerna och för att jag aldrig orkar sätta mig vid datorn hemma..
Hur som haver.. den mesta av min tid ängnar jag åt min mamma och soffan. Har inte tränat på alldeles för länge, känner mig superlat, även fast jag inte kan göra något åt de. Förkylningen flyter på som en del av mitt liv, känns som jag kommer få leva med den resten av mitt liv.. men de kanske blir bättre när de blir lite varmt igen.
Jag och mamma har kollat på en massa lägenheter men ännu inte hittat de vi drömmer om, men vi ska flytta iallafall.
Nu slutar jag om en kvart, äntligen! Då ska jag hem och plugga, sen ska jag iväg och kolla på min träning... kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback