hehe

Haha, Martin Olsson vad faktiskt en upplevelse. Lagret var de roligaste, hehe. De kom truckar från alla håll som körde hur snabbt som helst, men blev förrvirrad när man stod där och kollade på alla. Det var inte direkt någon upplevelse som man vill göra flera gånger, men nu efteråt känns de rba att ha varit där. Ska lägga mig i badet en stund nu. Klockan halv åtta har vi träningsmatch, tänkte hoppa över den, de är väl lika bra så jag håller mig frisk tills på tisdag, annars blir jag sur! Efter de kanske jag ska hem till tove en stund, får la se.



Kommentarer
Postat av: Caroline

som du säkert redan vet har jag nu en gemensam blogg med Tobias som fotat mig så svarar med den nya adressen, men min blogg kommer också uppdateras :D



/Caroline (lovelyc.blogg.se)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback