Studiebesök på Martin Olsson, vad är grejen?

Godmorgon! Konstigt nog är jag inte trött, jag har inte drömt några mardrömmar och jag vill inte somna om. Men jag skulle gärna stanna hemma idag och förbereda allt inför Spanien och göra lite plugg som måste in innan jag åker. Men vi ska till Martin Olsson... Vet typ inte vad det är och jag fattar inte grejen? JAg har inte bestämmt vilken buss jag ska ta, men det bli väl den sena, hehe eftersom jag alltid är ute i sista sekund. Måååste platta håret, ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men myy det ska bli kul på olsson!

Postat av: Bella

Kul med Studiebesök :)

2009-05-20 @ 11:37:50
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Storasyster.

Klaga inte, du kunde ha vart tvungen att stå i köket hela dagen, är inte martin olsson lite bättre då va?

2009-05-21 @ 10:20:59
Postat av: my

haha, de beror på, skulle ju stått i disken :D

2009-05-21 @ 13:30:54
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback