Alexander Rybak

Yessir, Norge vann! Så jävla bra, jag älskar låten!


 
Idag har jag ägnat hela dagen åt att städa, prommis med hunden, badat, tittat på gamla kort och fikat m. mamma, mormor och morbror. Skönt med söndag för en gångs skull, annars brukar jag hata dom. Därimot ser jag inte fram emot imorgon. Har bara jobbiga lektioner och går från 8-14.30. Men det är bara två hela skoldagar (Imorgon= vanlig dag och tisdag=köket, och jag ska stå i disken, wie SISTA GÅNGEN!). På onsdag ska vi till Martin Olsson på studiebesök. Sen är det långhelg och en dag kvar i skolan, innan de bär av till Spanien.

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi glöm inte att jag ska med till spanien !

Postat av: Emelie -EmeliesPlace

jag gillar också den låten :D

2009-05-17 @ 23:08:41
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback