uuuh, skjut mig!

God dag. Skolan idag var som en smärtsam död, mer kan jag inte säga. Vi hade slutprov i dryck, vilket jag tror gick ganska bra faktiskt, iafl första delen, alla frågor, svarade på typ 41 av 43, tror jag missade två bara. Andra delen var att man skulle använda sig av sin vinlista och sätta ihop ett passande vin till en maträtt, haha de gick sisådär... Nu sitter jag hemma hos pappa, har suttit ute i solen i någon timme, så ska snart cykla hem till mamma och fixa massor.

Måste hinnas med innan inatt
- Tvätta (tvättstugan mellan 15-19)
- Växla pengar
- Åka till mormor
- Köpa solglasögon och bikiniunderdel
- Leta fram lite grejer
- Tvätta håret och platta det
- Packa de sista (typ allt, har kanppt börjat)
- Packa handbagage
- Ladda kameran
- Lägga över musik på min mp3
- Måla naglarna
- Hinna sova nån timme
Och innan allt de så måste jag ju ta mig till mamma... jaaa, de är ju lite grejer som måste fixas, dags att börja kanske...


Kommentarer
Postat av: silviavoneisten

Sista dagen att anmäla sej till tävlingen om att vinna en lyxig presentpåse. Kika under kategorien "tävlingar".

Postat av: emma

sv: aa :D

2009-05-25 @ 19:47:15
URL: http://emiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback