nu laddar vi om!

Matchen igår gick inte direkt sådär super. Men jag tyckte egentligen inte att de var nå fel på vår inställning utan jag tror att vi hade en otursdag, haha på riktigt! Men nu är det bara att ladda om för snart är det match mot åkersberga, ska tagga galet nu i några timmar! Jag har lite ont i låren från igår och är lite småsnorig, men jag ska kämpa för livet.
Igår var jag hemma hos jempan och kollade på 5e johan falk-filmen, den var sådär. Nu längtar jag efter sista filmen, wie. Imorgon är det skola igen, men innan de: ENSAM MAMMA-FINAL! GO OSKAR!

16 dagar tills jag fyller 18!


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: super duper bra!

Postat av: Louise-

Hih, ja visste att Oskar vann helenas hjärta, folk har sett dem på stan tsm... :) Men dom va sjukt söta alltså..:P hehe



allt rba idag*?

2009-11-09 @ 14:42:04
URL: http://louiseberglund.devote.se
Postat av: NOESCAPE

sv: en film om rob =D

2009-11-09 @ 16:29:43
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback