long time no see

Blev grillpartaj hos Danne i Solna, rätt rökigt kan man säga, inga grillmästare direkt, haha. Men kul vare. Senare mötte jag upp Antonia i Sollentuna, vi chillade lite med Alle och Falken, (long time, no see) vilket påminde mig om gamla goda tider, wie. Fast de regnade och regnade och regnade. Fan vad de regnade! Jag glömde min mobil hos Danne, därför jag inte svarar om någon undrar, till "alla" er typ 2 som läser min blogg, hehe. Sleeptime!


typ förra ååååret, Jensmens and me

Kommentarer
Postat av: julia

sv: okej, idag har jag inte heller gjort något typ, inte orkat ;)

Kram//julia

Postat av: julia

sv: tack så mycket :)

Ska du hitta på idag? .D

Kram//julia

2010-08-09 @ 12:31:57
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback