en av mina bästa sommrar, ever.

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag är en rätt sjuk människa, så antagligen.

2.Vilka länder besökte du?
Inget, faktiskt.
3. Mest efterlängtade möte?
När mamma och Costa kom hem från smekmånad. Jens arrives från Ibiza och Antonia från Alanya. Även några andra smågrejjer också.
4. Var det något du saknade?
En utomlandsresa, Gräsö och att vara kär.

5. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Överdriver många, galna dagar!
6. Bästa minnerna ifrån sommaren?
Alla galna äventyr med Antonia!
Kryssning med Adam, Patrick och Calle.

7. Vad var din största framgång?
Jarrru..
8. Största misslyckandet?
Trodde att jag hade tappat mitt busskort, sen hittade jag de i väskan. Twice! Använde under den tiden sms-biljett för säkert 100 spänn, wie. Ingen stor förlust, men de sved lite när jag hittade de.
9. Största misstaget?
Har inte failat så farligt i sommar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit offer hela sommaren, men får antagligen skylla mig själv.
1. Har varit sjuk nu i 4 veckor.
2. Sparkcykelolycka i Töjnan.
3. Fönsterbrädaolycka hos Verran.
4. Bänkolycka i Edsberg.
5. Ramlade i korridoren på kryssningen.
6. Huvudvärk varje kväll.
kan säkert fortsätta... 
11. Bästa köpet?
Mina favvoskor.
12. Träffat någon kändis?
Inte Persbrandt iafl, snyft.

13. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag har ingen aning faktiskt, förmodligen försvann de mesta på kryssningen.
14. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ibland blir man riktigt glad av bara en kram, så väldigt mycket.
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
Hoffmaestro - Highway man
Oskar Linnros - Från och med du
Hoffmaestro - So do you
K'naan - Take a minute
Alicia Keys - Dosn't mean anything
Bob - Airplanes
16. Har någon du känner tagit körkort?
Arå, grattis allihop.
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog aldrig skrattat så mycket som nu i sommar.

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, men inte lätt när man är sjuk hela tiden.

19. Vad önskar du att du gjort mindre av?
Alkohol, läsk, onyttiga grejer.

20. Blev du kär?
Tyvärr inte..
21. Hur många one night stands?
Jag är ju en seriös tjej, haha..
22. Bästa boken du läste?
Bok, jag? Hallå?
23. Största musikaliska upptäckten?
Maddi Jane, gudomlig tjej med en grym röst!
24. Något du önskade dig och fick?
Är ganska bra på att få min vilja igenom, kan dessvärre inte berätta vad.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jobb, haha.. Skulle aldrig orkar jobba hela sommarn ändå. Nu laddar jag om.
26. Finns det någonting som skulle gjort din sommar ännu bättre?
En tripp ut till skärgårn.
27. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och folk som bryr sig.
28. Läskigaste upplevelse?
Gå hem idag, shit.
29. Äckligaste upplevelse?
En kväll jag hade så ont i halsen så jag trodde jag skulle spy, fyfan..
30. Sommarens fest?
Hm.. Sigtuna, hos Marcus.

31. Vad är du mest stolt över från sommaren?
Har inte kommit över min spindelfobi än, så inget.
32. När var du mest nervös?
Dagen jag tog studenten.

33. Där du tillbringat flest helger?
Hos Jens & Jonas eller utomhus, möjligtvis Häggvik eller Edsbergsparken
34. Vad fick dig att må dåligt?
Antonias smitta, hihi.
35. Vem saknar du?
Morfar<3

36. De bästa nya människorna du träffade?
Så många i olika kretsar. Inga nämnda, inga glömda!

Kommentarer
Postat av: pojke_91

du e söt :$

2010-08-23 @ 03:05:40
Postat av: Anonym

haha one night stands, we wanna know your secrets girl !!

2010-08-23 @ 03:18:59
Postat av: antonia

Postat av: my

hahahaha! antonia, antonia och antonia? :)

2010-08-23 @ 18:08:14
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: antonia

haha neeeej faktiskt inte :S lovar! du ser väl ip?

2010-08-23 @ 19:40:53
URL: http://aletto.blogg.se/
Postat av: my

haha äh jag är ju inte så smart så sånt fattar inte jag.. haha!!!

2010-08-23 @ 19:52:36
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback