herregud herregud herregud

My life right now, sjukt boring.
Mitt lov har gått åt till fest, shopping, träning, julmat, bowling och VM i soffsittning. Visst var de kul dom dagarna man faktiskt hade nånting att göra, men dom dagarna var bara låg hemma i soffan, äh fyfan. Finns så mycket jag faktiskt borde ha gjort. Som skolarbete, fixat nytt leg, städat rummet.. Inget har liksom blivit av! Jag får lägga i en växel eller två sista dagarna nu, även om de kan bli tight. Imorgon ska jag, Ritchie och Jempan till stinsen och leta efter nått till Eveliina eftersom vi firar henne på fredag, imorgonkväll har vi träning, fredagen blir det först till Eve då och sen utgång, lördag är jag bakis och sen ska jag på bio. Så det får bli en fucking pluggsöndag. Wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback