varför inte lixxxxom

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tror fan de, men inga jag tänkte nämna.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej!
Dog någon som stod dig nära? Ja.
Vilka länder besökte du? Spanien, Grekland.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek, but it's hard to find!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt datum, men en månad typ, mars.
Vad är det bästa som hänt dig år 2009? Jennifer, utan tvekan.
Största misstaget? Att bli kär..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk? Är detta ett skämt? Har varit sjuk hela året fan.
Bästa köpet? SATSKORT! (inte mitt köp, men det var ett köp till mig)
Vad spenderade du mest pengar på? Svårt att säga, men skulle nog gissa på smink och accesoarer.
Vilken var din favorittrend? Åååh, gladiatorsandalerna.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Som sagt, mucis is not my style!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Less.
Har du förändrats mycket? Jag har nog inte förändrats speciellt mycket.
Vilket plagg använde du mest? Klänningen!
Blev du kär i år? Ja.
Favoritprogram på tv? Ouf, gossip girl. Riktgt favvo.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Orkar inte lägga ner energi på att hata, men visst finns de någon att hata.
Bästa boken du läste i år? Jag tog mig faktiskt igenom en bok, Skriet från vildmarken. *stolt*
Något du önskade dig och fick? Satskortet, mitt guld inför de nya året.
Något du önskade dig men inte fick? Beigea uggs, men får skylla mig själv för jag hittade inga.
Årets bästa film? Utan tvekan, Johan Falk-filmerna.
Ett uttryck du missbrukat 2009: "Oh my goooood!'' 
Något som du irriterat dig på under året? Oj, skolan mest tror jag.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårtkalas! Sen åkte jag hem till jennifer och myste i soffan.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Oj, väldigt varierande.
Vad fick dig att må bra? Att komma iväg från Sverige, twice.
Favorit månad? Augusti!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Way to much!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback