drömtydare någon?

Blev inte världsmycket städning, men lite iafl. Blev en tripp till ica också, köpte lite mat och hårfärg. Nu har jag färgat utväxten för sista gången, sen blir de brunt. Okej, nu ljög jag, de blir en gång till imorgon. De blidde lite gult, hehe, de va så mycket hår.
Hur som haver, nu har jag lagt mig i sängen. Ska smörja in mig lite så att jag inte loosar all färg, sen jeeeflar ska jag sova, är rätt trött.. Önskar att de fanns någonting bra på tv att kolla på, kunde ju dra igång nån såpa på datorn, men då kommer jag aldrig somna. To damn bad.
Btw, igår tror jag de var, så drömde jag att jag skulle flyga typ utomlands eller nått. Vi var tvugna att nödlanda i en sjö mitt i London, och planet snurrade typ 100 varv innan de stannade. Jag har sjuka drömmar, i förrgår drömde jag om monster och donken liksom, hur går de ihop? Undra vad jag kommer drömma inatt. I let you know.

Saknar skärgården, mycket + att jag vill ha en segelbåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback