kalashelg

Jag har haft en kanonhelg! I fredags blev de tacos hos Tove, sen åkte vi till Vadde och drog till Magget. Ikväll blev de grillpartaj hos bästa grannarna, sen drog jag och Sandra till Fabben och träffade lite annat folk och sen hookade vi upp med dom andra på Magget igen. Helt grym helg i Väsby, svårt att tro men de va grymt!
Har fått en ny tv till mitt rum, den är nästan lite för stor med tanke på hur litet mitt rum är, men vafan, är man i sjunde himlen så är man! Nu ligger jag i min säng och kollar nån knasfilm.. Jag hatar den här datorn, men vafan. Imorgon blire de luuuugnt, oj vad lugnt jag ska tare. Goodnight baby.


haha älskar bilden!!!!

Kommentarer
Postat av: =)

hahahha va sjuk bild, POSITIVT:D vem gillar inte ....banan

2010-07-25 @ 17:21:25
Postat av: my

haha de är de som är frågan ;)

Postat av: Sabine

hahahah

2010-07-26 @ 14:34:54
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: julia

sv: okej! :) Jag ska nog ta det lungt, lägga mig i solen en stund :)

Allt bra idag?

Kram//Julia

2010-07-27 @ 12:55:17
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback