Musik gör det roligt att städa.

Igårkväll tog jag cykeln till Uno, där Jennifer, Robin, Ae, Unos syrra och Uno himself var. Lite chillmys sådär. Blev inte så sent, eller.. vem försöker jag lura, de blev sent. Men de skulle inte ha blivit sent. Somnade nog vid halv fyra.
Eftersom de är ganska risit väder idag tänkte jag faktiskt göra lite nytta, jag tänkte städa. Inte direkt mitt rum (eftersom de är en riktig utmaning), men annars i lägenheten. Dammsuga, plocka lite, vattna blommorna, fixa iordning ute, aa till och med kanske dra igång en tvättmaskin.. om jag kommer på hur man gör, hehe. Kanske till och med blir några handtag i mitt rum, vi får se, upp till bevis. Bara pumpa musik och börja städa.

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: okej låter skit bra ju ;)

Jag mår också bra, en aning trött bara menmen sånt man får leva med ;)



Tack, älskar den T-shirten<3

Kram//julia

Postat av: Julia

sv mm :)

Kram//julia

2010-07-17 @ 18:43:54
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: =)

tjeeena kexet, står du här o smular ?

2010-07-18 @ 02:03:26
Postat av: mys

alltid, hehe..

2010-07-18 @ 02:57:41
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback