playa del Ekebo

Tjugo över tio ringde Petra och väckte mig. Jag tog cykeln till henne, sen drog jag, hon, Emma och Jossan till playa del Ekebo, hehe. Sol och bad, awesome. Till och med jag badade liksom! Va tvungen att hoppa i efter att Petra kallade mig fegis, I'm not, jag är bara lite badkruka liksom. Ikväll blir de middag hos Petras mamma, vilket betyder att jag kommer vara i matkoma hela kvällen, herre. Mamma ringde mig idag också! Nu har som kommit till Sverige iafl, dom skulle nå Kiruna ikväll. Jag kommer ihåg när vi semestrade runt Norge för några år sen, då sov vi i Kiruna dagen innan vi åkte över, och jag lovar att de va de bästa på hela semestern. Jävla sköna sängar! Aja, nu blir de en dusch, inte luckta usch.

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud tusen tack snälla du :) hur mår du idag då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback