död åt träning just nu

TACK solen, för idag. De behövdes verkligen, kan du komma imorgon också?
Har bara chillat i solen idag, sen hade vi världens jobbigaste träning, i hela mitt liv tror jag. Nu sitter jag hemma och orkar knappt röra mig, känner mig som en zombie typ. Ska lägga mig i soffan och bara ta de lugnt nu, bara för att jag förtjänar de så jävla mycket.

Imorgon blire cykling, shoppa en bikini och ta de allmänt lugnt. Sola lär de ju bli också, nu jävlar ska jag bli brunare än Antonia, HA synd att du jobbar! Puss pårej

ligger i sängen och ska snart sova! dagen till ära slutade på topp, vi fick överdrivet mycket gäster tycker jag, men de gick bra ändå, trevligt och roligt! vi övade även på bärtekniken, igen.. vilket var till ganska stor nytta för jag har tappat hela tekniken nästan! tappade ingenting iafl, hihi.. men jag har skitont i min vänstra handled, eftersom man bär mycket med den, höhö! innan vi slutade hade vi prov i projekt och företagande, de gick mycket bättre än vad jag trodde de skulle göra, haha.. nu ska jag ställa klockan och sen sova, goodnight!

Kommentarer
Postat av: Bella

Snygg du är bruden :) Hur mår du? Jag har varit sämst på att blogga och svara på kommentarer.. men du satt jag fart. kram

Postat av: Sabine

sol här idag med :D

2010-06-24 @ 10:59:11
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: antonia

haha kääääften, jag är ledig hela helgen så nu jääävlar! :D

2010-06-24 @ 16:54:33
URL: http://aletto.blogg.se/
Postat av: julia

sv: det var det också, riktigt skönt ;)

Allt väl med dig?

Kram//Julia

2010-06-24 @ 19:51:42
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback