Vårruset 2010

Ouf! Jag har haft en jävla underbar helg. Fredag = riktigt fredagsmys, lördag = röjjkväll, söndag = kryssning. Åh, vad bra de har varit!
Idag hade vi röjjdag i skolan också. Lekte galna lekar och sen flippade de ur. Sen gick jag hem och solade, helt okej asså. Jag brände mig dock, men va ska man göra. Kvällen tillbringade jag i de 5 km långa spåret runt Norra Djurgården, vårruset. Gick och småsprang dock runt hela banan eftersom jag har gått och blivit sjuk igen, men de var skönt! Nu är jag helt slutkörd iafl, så det blir Efterlyst, sen sängen.
2 dagar till studenten!

 


Kommentarer
Postat av: Carro

gött o springa vårruset, vill igen!! :D



sv: ja men eller hur var det fint! :)

Postat av: MyzaaN

tackar :D kul att du gillar det :d

2010-06-03 @ 16:04:34
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback