de kostar att ligga på topp

Har inte så mycket å säga, men någon liten jävel påminde mig om att jag inte har uppdaterat min blogg. Men de kanske finns en anledning, de finns inget att uppdatera om(?) HAHA! Aja, känns som att jag är i komaläge, har inte gjort något vettigt på flera dagar, men imorgon kanske man ska ta och plugga lite. Eller inte! Åh, jag pissar på det här jävla Shakespearearbetet, litteraturhistoria är SÅÅ inte min grej! På måndag börjar skolan och jag är nog den enda som längtar tillbaka, men de ska bli så jävla najs. 5 minuter till skolan, träffa vänner, chilla galet, röjj i klassrummet, korta dagar = mycket fritid! I'm so FUCKING happy.
Nästa vecka drar även jag och Costa igång med GI och jag kommer må som en prins igen, ska försöka få med rickard på hårdträning på sats och sen ska vi ligga på topp! Har suttit och skrivit ner lite recept på mat med lågt GI, så jag har snart en hel bok, haha.



Bra update, UPPMAN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback