min drömkille

Jag fick en fråga hur min drömkille skulle vara, här kommer svaret.

Min drömkille ska ärlig, de är de allra viktigaste. Jag hatar folk som ljuger och inte kan säga vad man tycker. Han ska vara omtänksam, självsäker och de ska vara lite "go" i honom. Kaxigt är också sexigt, dock inte för mycket, men jag har en tendens att falla för "bad boys". Med risk för att låta lite ytlig, men självklart är utseende viktigt, men de är inte allt. Har man ett härligt leende och glimten i ögat kan man lätt charma mig. Brunhåriga killar är riktigt hott. Är dock en tjej som tycker att kroppen är grymt viktigt, man måste ta hand om sig själv. Gärna mycket muskler. Är svag för innebandykillar, mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack för svaret, låter brabra! =)

ba hålla utkik ju !:D

2010-10-15 @ 01:47:41
Postat av: my

arå, förhoppningsvis dyker han upp snart :)

Postat av: Anonym

synd att alla i täby har dissat dig då

2010-10-18 @ 10:35:56
Postat av: my

hahaa?

2010-10-20 @ 16:08:05
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback