Orkar inte fylla i en hel jävla lista med frågor om mitt år så jag tar några roliga bara.

Bästa minnena från sommar 2010?
Tog studenten, så jävla skönt. Sån jävla lycka. Alla var så jävla glada. Dock saknar jag skolan som fan, skulle gärna gå tillbaka dit några månader.
Alla underbara kvällar med Aletto. Vi drog på fester hej villt, chillade utomhus och drog omkring och hittade på massa bus.
Fotbollsvm, snygga killar, mums.
Sena mysiga kvällar ute i Sigtuna.
Kryssning med Patrick, Adam och Calle. Aa, det var sjukt kul. Dock mådde jag inte bra dagen efter, min hals dödade mig.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Gubben i lådan
Genom eld
Från och med du
Mikrofonkåt
Waka waka
Take a minute
Vilket uttryck har du missbrukat mest?
Käften, utan tvekan.
Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, närhet.
Blev du kär?
Blev och blev, kär och kär. Alltså helt ärligt. Jag vet inte. Vet inte änns om jag kan bli kär längre.
Ditt mål för 2011?
Gå ner minst 5 kilo, de ska jag nå innan sommarn, japp japp.
Vad längtar du till år 2011?
Februari då de förmodligen blir London.
Sommarn då jag ska bege mig utomlands.
Sommarens mode.

Kommentarer
Postat av: antony

saknar det!!! fan vilken bra sommar vi hade lovi :D

2011-01-03 @ 16:41:36
Postat av: my

hihih aaaaaaa, hoppas nästa bli lika bra, om inte bättre, wiiie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback