årsresumé

Hur har ditt 2011 varit?
Helt ärligt så hade det varit ett kasst år. Har aldrig varit så deppig som jag varit. Mycket har hänt. Mycket har påverkat både mig och min familj. De har varit mycket tårar.
Vilket datum kommer du alltid att minnas?
29 oktober, min morbror gick bort i cancer. Det var en riktigt jobbig dag, men jag kommer aldrig glömma den.
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor, förmodligen.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt middag med familjen, på jobbet faktiskt. Spenderade kvällen och natten med J.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
I början av året var det mer lugna hemmakvällar. I slutet var de nog mer vilda utekvällar. Vet inte riktigt vilket jag föredrar. Båda har fördelar.
Vad fick dig att må bra?
Att folk alltid finns till hands när man behöver. Vänner och familj. Närhet.
Bästa boken du läste i år?
Zlatans bok. "Jag är zlatan ibrahimovic". Har inte läst ut boken än, men den är sjukt bra. Den håller mig uppe på nätterna, tyvärr..
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Satsat på körkortet. Har inte haft varken ork eller motivation. Under 2012 gäller det!
Inför 2012:
Håll hårt i de du har. Uppskatta mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback